loading...
کتابخانه مجازی
mahan بازدید : 23 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)



توضیحات:علی اسفندیاری مشهور به نیما یوشیج، (زاده ۲۱ آبان ۱۲۷۴ در دهکده یوش از توابع شهرستان نور استان مازندران – درگذشته ۱۳ دی ۱۳۳۸ خورشیدی در شمیران شهر تهران) شاعر معاصر ایرانی و پدر شعر نو فارسی  است. وی بنیانگذار شعر نو فارسی است.نیما یوشیج با مجموعه تأثیرگذار افسانه که مانیفست شعر نو فارسی بود، در فضای راکد شعر ایران انقلابی به پا کرد. نیما آگاهانه تمام بنیادها و ساختارهای شعر کهن فارسی را به چالش کشید. شعر نو عنوانی بود که خود نیما بر هنر خویش نهاده بود.


برای دانلود این رمان به ادامه مطلب بروید

mahan بازدید : 20 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)


توضیحات:در این روزها آستان مقدس امام رضا (ع)،کانون توجه دلهای مشتاق اهل بیت عصمت و طهارت است و هر لحظه در این کانون بر روح و روان آدمی،تجربیات معنوی ارزشمندی را نصیب می کند که غالباً وصف نشدنی است.
ضامن آهو کتابی ارزشمندی درباره امام رضا (ع) می باشد که با توجه به سالروز شهادت ایشان برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید

mahan بازدید : 24 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)



توضیحات:
این رمان هجده بار تجدید چاپ شده است و موفق به کسب جایزه برگزیده ی جشنواره ی قلم زرین به عنوان بهترین رمان سال های 1379 و 1380 شده است.

كاش يك تكه سنگ بودم. يك تكه چوب....

برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید
mahan بازدید : 21 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)




توضیحات : این کتاب ترجمه اثری است با نام Evil under the sun نوشته خانم” آگاتا کریستی “بانوی سرشناس و پیشگام ادبیات پلیسی جهان و خالق شخصیت های داستانی ” هرکول پوارو ” و “خانم مارپل ” که نویسنده آن را در سال های ۱۹۴۰ و ۱۹۴۱ نوشته و در همان زمان نیز منتشرشده است . ترجمه فارسی از روی چاپ چهاردهم کتاب به زبان انگلیسی که در سال ۱۹۷۲ منتشر شده صورت گرفته است.

برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید

mahan بازدید : 19 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)


توضیحات : محمود اعتمادزاده (م.ا. به‌آذین) فعال سیاسی، نویسنده و مترجم نامدار معاصر ایرانی بود. شهرت وی از زمان ریاست کانون نویسندگان آغاز شد. به‌آذین فعالیتهای ادبی خود را از سال ۱۳۲۰، دورانی که قهرمان مجروح دوران جنگ بود، با انتشار داستان‌های کوتاه خود آغاز کرد. نوشته‌ها و داستان‌های کوتاه بیشتری در طول سالیان پسین به رشته تحریر درآورد و با ترجمه آثار بالزاک و شولوخوف و نگارش خاطرات و تجربیاتش از زندان‌های دهه ۱۳۵۰، به حیات ادبی خود ادامه داد.

برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید

mahan بازدید : 19 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)



توضیحات:خسرو و شیرین منظومه‌ای از نظامی گنجوی است که در آن از لحن باربد سخن رفته‌است.نظامی این منظومه را در چهارچوب‌های زندگی خسرو در بزم شیرین، هنگام فرار از مقابل بهرام چوبینه و شب نشینی‌های آن دو با هم و غزل هر یک از کنیزان خسرو و شیرین و گفتگوی آن دو و سرود نکیسا و باربد، بیان می‌دارد.

برای دانلود این داستان زیبا به ادامه مطلب بروید
mahan بازدید : 120 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)


دانلود رمان یک شب آرامش | gord Afarid کاربر نودهشتیارمان خانه کج یکی از بهترین کتاب های نویسنده نامدار انگلیسی آگاتاکریستی می باشد.
این کتاب یکی از آثار ویژه و مورد علافه نویسنده است بطوری که همیشه نویسنده درباره خانه کج میگفت این کتاب یکی از بهترین کارهای من است. خانه کج واقعاً اثری دلپذیر است. خواننده وقتی کتاب را میخواند اصولاً پی می برد که این کتاب با تمام آثاری که مطالعه کرده فرق می کند.
نکته:برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید و به صورت رایگان ان را دریافت کنید.

mahan بازدید : 21 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)


دانلود رمان یک شب آرامش | gord Afarid کاربر نودهشتیاتوضیحات : اریل بالرین زیبا و معروف خودکشی می‌کند. و خواهر” کوچکترش “جنی” که کاملا شبیه او است احساس گناه می‌کند چون وقتی اریل به وی احتیاج داشت به سراغش نرفت. او همیشه حسادتی پنهانی نسبت به اریل داشت زیرا همه فقط به اریل توجه می‌کردند. حال جنی با “براندون” در مراسم عزاداری خواهرش آشنا شده و با او ازدواج کرده است. مردی که هیچ علاقه‌ای به باله ندارد و جنی را دوست دارد. و حالا او می‌تواند بدون هیچ سایه‌ای از خواهرش زندگی کند. او به کوهستان لورل می‌رود و در آنجا متوجه مرگ مشکوک “فلوریس” می‌شود که گویا اریل در این ماجرا مقصر بوده، سپس حقایق تلخی برایش آشکار می‌شود و جانش نیز به خطر می‌افتد.برای “ دانلود رمان گاوسنگی”به ادامه مطلب بروید.

mahan بازدید : 15 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)


دانلود رمان یک شب آرامش | gord Afarid کاربر نودهشتیاتوضیحات: سید مهدی شجاعی متولد شهریور ۱۳۳۹ در تهران، داستان‌نویس و روزنامه‌نگار ایرانی است.شجاعی سردبیر و مدیر مسوول ماهنامهٔ نیستان بود. داستان کوتاهی که با عنوان «پارک دانشجو» در شمارهٔ ۱۲ مجلهٔ نیستان به چاپ رساند، مشکلات قانونی‌ای برای او و مجله‌اش به وجود آورد که منجر به انصراف وی از ادامه چاپ مجله شد.برای دانلود رمان دموکراسی یا دموقراضه ادامه مطلب بروید.

mahan بازدید : 23 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)


دانلود رمان یک شب آرامش | gord Afarid کاربر نودهشتیاتوضیحات:ژورژه آمادو رمان‌نویس برزیلی است که بیشتر به خاطر نوشتن آثاری در شرح زندگی مردم زادگاهش، استان باهیای برزیل، مشهور است.
یکی از کتاب های معروف این نویسنده رمان کاکائو است که توسط بهروز آل نداف به زبان فارسی ترجمه شده است، این کتاب فوق العاده زیبارا از وبلاگ کتابخونه دانلود کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 177
  • بازدید کلی : 3,308