loading...
کتابخانه مجازی
mahan بازدید : 39 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (1)



توضیحات:یکی از مشهورترین کتبی که در سده ی اخیر تالیف شده کتابی است که شادروان نجفی قوچانی با نام سیاحت غرب یا سرنوشت ارواح بعد از مرگ نگاشته است. مرحوم قوچانی با اینکه یک روحانی بود اما همانند یک نویسنده ی حرفه ای، به شرح داستان خویش پس از مرگ خود می پردازد و خواننده را با ترس ها و حوادثی که پس از مرگ گریبانگیرش می شود آشنا می کند.

برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید
mahan بازدید : 27 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


توضیحات:امام حسن (ع ) فرزند امیرمؤ منان على بن ابیطالب و مادرش مهتر زنان فاطمه زهرا دختر پیامبر خدا (ص ) است .
در کتاب چهل حدیث از امام حسن مجتبی (ع) شما با احادیث ارزشمند این امام بزرگوار آشنا خواهید شد.

برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید

mahan بازدید : 23 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)


توضیحات:دوران ایران باستان دوران تشکیل دولت ماد تا زمان انقراض ساسانیان به دست اعراب است.پیش از مهاجرت آریائیان به فلات ایران، اقوامی با تمدن‌های متفاوت در ایران می‌زیستند. سرزمین کنونی ایران بخشی بزرگی از یک واحد جغرافیایی بنام فلات ایران است، این واحد طبیعی با تنوع اقلیمی و زیستی خود دارای ویژگیهای بارزی است که در نتیجه آن وحدت فرهنگی ایران را سبب شده‌است، بی شک تمدن بشری مرهون نبوغ و خلاقیت مردمانی بوده‌است که سالیان دراز در این سرزمین زندگی کرده‌اند.

برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید
mahan بازدید : 29 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)



توضیحات: ایران در دوره پیش از تاریخ خود به سه دوره تقسیم می‌شود که عبارت‌اند از: پارینه‌سنگی (عصر حجر قدیم)  ، فرا پارینه سنگی و نوسنگی (عصر حجر جدید). در ایران تپه‌های باستانی بسیاری از دوره نوسنگی باقی مانده‌است.در کتاب حاضر مکان ها ، اقوام ها و نژاد های پیش از آریایی ها بررسی شده است.

برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید
mahan بازدید : 23 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)



توضیحات:نادرقلی ملقب به تهماسب‌ قلی خان و نادر شاه از ایل افشار خراسان از ۱۱۱۴ خورشیدی تا ۲۸ خرداد یا ۳۰ خرداد ۱۱۲۶ خورشیدی، پادشاه ایران و بنیانگذار دودمان افشاریه است. او از مشهورترین پادشاهان ایران پس از اسلام است که سرکوب افغانها و بیرون راندن عثمانی و روسیه از کشور و تجدید استقلال ایران و نیز فتح هندوستان و ترکستان و جنگهای پیرزومندانه او سبب شهرت بسیارش گشت.

برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید
mahan بازدید : 42 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)



عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 309:
- اینترنت بیست درصد ارزان شد؟
- از اینستاگرام آن‌ها تا اینستاگرام ما!
- لنوو، برندی محبوب و کم حاشیه
- فیس‌بوک به آب و آتش می‌زند
- همه از کاهش قیمت اینترنت راضی نیستند
- یک به جای آسمان
- رخنه‌ها را ترمیم کنید
- تغییرات کوچک در ظاهر ویندوز 8.1
- یک رقیب جدی برای اندروید
mahan بازدید : 27 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)



سیّد روح‌الله مصطفوی موسوی خمینی (امام خمینی) فقیه، مرجع تقلید شیعه، نویسنده، شاعر و اولین رهبر ایران در نظام جمهوری اسلامی بود که انقلاب ۱۳۵۷ ایران را رهبری کرد و در پی به نتیجه رسیدن آن، نظام جمهوری اسلامی ایران را بنیان گذارد و تا پایان عمرش رهبر ایران ماند. وی یکی از نظریه‎پردازان ولایت فقیه به شمار می‌رود.در کتاب حاضر خاطرات و لطافت های زندگانی امام خمینی را بررسی می کند.

برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید
mahan بازدید : 22 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)



توضیحات:در دین‌های یکتاپرست جهان، مفهوم خدا به یک وجود برتر که آفریننده جهان هستی دانسته می‌شود، اطلاق می‌گردد. از جمله دین‌های یکتاپرست می‌توان دین‌های ابراهیمی (مسیحیت، یهودیت و اسلام) را نام برد. در این دسته از ادیان صفات گوناگونی به موجودیت خدا نسبت داده می‌شود، از جمله خشم، مهربانی، جاودانگی، آمرزندگی، فرزانگی و غیره. این بینش مذهبی بر این باور است که خداوند موجود برتر و بی نیازی‌ست که جهان و انسان را آفریده است.
کتاب مفهوم خدا یکی از اثار مهم در زمینه ی دین پژوهی است.

برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید
mahan بازدید : 18 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)



منظومه ای که اینبار برای کاربران و علاقه مندان به شعر و ادب پارسی آماده شده است اقباسی است از داستان پرآوازه رستم و سهراب ابوالقاسم فردوسی. در این کتاب شاعر تا حد معینی تلاش کرده است تا داستان را در شکل و مضمون نو کند. ارزیابی موقعیت وی برعهده خواننده گرامی است.

برای دانلود این کتاب داستان زیبا به ادامه مطلب بروید


mahan بازدید : 21 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)
dna دانلود کتاب الگوریتم های ژنتیک

توضیحات : الگوریتم ژنتیک تکنیک جستجویی در علم رایانه برای یافتن راه‌حل تقریبی برای بهینه‌سازی و مسائل جستجو است. الگوریتم ژنتیک نوع خاصی از الگوریتمهای تکامل است که از تکنیکهای زیست‌شناسی فرگشتی مانند وراثت و جهش استفاده می‌کند. این الگوریتم برای اولین بار توسط جان هلند معرفی شد.

برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید

mahan بازدید : 23 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)



توضیحات:علی اسفندیاری مشهور به نیما یوشیج، (زاده ۲۱ آبان ۱۲۷۴ در دهکده یوش از توابع شهرستان نور استان مازندران – درگذشته ۱۳ دی ۱۳۳۸ خورشیدی در شمیران شهر تهران) شاعر معاصر ایرانی و پدر شعر نو فارسی  است. وی بنیانگذار شعر نو فارسی است.نیما یوشیج با مجموعه تأثیرگذار افسانه که مانیفست شعر نو فارسی بود، در فضای راکد شعر ایران انقلابی به پا کرد. نیما آگاهانه تمام بنیادها و ساختارهای شعر کهن فارسی را به چالش کشید. شعر نو عنوانی بود که خود نیما بر هنر خویش نهاده بود.


برای دانلود این رمان به ادامه مطلب بروید

mahan بازدید : 19 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)


توضیحات:در این روزها آستان مقدس امام رضا (ع)،کانون توجه دلهای مشتاق اهل بیت عصمت و طهارت است و هر لحظه در این کانون بر روح و روان آدمی،تجربیات معنوی ارزشمندی را نصیب می کند که غالباً وصف نشدنی است.
ضامن آهو کتابی ارزشمندی درباره امام رضا (ع) می باشد که با توجه به سالروز شهادت ایشان برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید

mahan بازدید : 24 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)



توضیحات:
این رمان هجده بار تجدید چاپ شده است و موفق به کسب جایزه برگزیده ی جشنواره ی قلم زرین به عنوان بهترین رمان سال های 1379 و 1380 شده است.

كاش يك تكه سنگ بودم. يك تكه چوب....

برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید
mahan بازدید : 20 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)



عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 297:
- سرویس‌دهنده‌های اینترنت زیر ذره‌بین
- صدایی که قطع می‌شود، پیامی که نمی‌رود
- گوگل هم خیرخواه می‌شود
- سانسور یا جاسوسی؟
- چرا ایستاده‌ای؟ بشتاب!
- بخرید، مجازا پرداخت کنید!
- مراقب حساب‌های مالی خود باشید
- همه برنامه‌های کاربردی با یک کلیک
- این جا لینوکس پادشاهی می کند

برای دانلود به ادامه مطلب بروید
mahan بازدید : 19 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)



عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 298:
- زندگی هوشمند برای ایرانیان
- حرکت وزیر خوب است ولی کافی نیست
- زبانی آرام و محکم اما جسور
- بخریم یا نخریم؟
- اینترنت را درک کنیم!
- به رایانه‌های رومیزی هم آمد
- بات‌نت‌های دردسر ساز
- فایل‌های رایانه خود را مرموز کنید!
- قلاب متن‌باز کنسول‌ها را شکار می کند


برای دانلود به ادامه مطلب بروید
mahan بازدید : 21 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)




توضیحات : این کتاب ترجمه اثری است با نام Evil under the sun نوشته خانم” آگاتا کریستی “بانوی سرشناس و پیشگام ادبیات پلیسی جهان و خالق شخصیت های داستانی ” هرکول پوارو ” و “خانم مارپل ” که نویسنده آن را در سال های ۱۹۴۰ و ۱۹۴۱ نوشته و در همان زمان نیز منتشرشده است . ترجمه فارسی از روی چاپ چهاردهم کتاب به زبان انگلیسی که در سال ۱۹۷۲ منتشر شده صورت گرفته است.

برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید

mahan بازدید : 19 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)


توضیحات : محمود اعتمادزاده (م.ا. به‌آذین) فعال سیاسی، نویسنده و مترجم نامدار معاصر ایرانی بود. شهرت وی از زمان ریاست کانون نویسندگان آغاز شد. به‌آذین فعالیتهای ادبی خود را از سال ۱۳۲۰، دورانی که قهرمان مجروح دوران جنگ بود، با انتشار داستان‌های کوتاه خود آغاز کرد. نوشته‌ها و داستان‌های کوتاه بیشتری در طول سالیان پسین به رشته تحریر درآورد و با ترجمه آثار بالزاک و شولوخوف و نگارش خاطرات و تجربیاتش از زندان‌های دهه ۱۳۵۰، به حیات ادبی خود ادامه داد.

برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید

mahan بازدید : 24 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)



توضیحات : سلول خورشیدی  یک قطعه الکترونیکی حالت جامد است که انرژی نور خورشید را مستقیما توسط اثر فوتوولتاییک  به الکتریسیته تبدیل می کند. سلول خورشیدی ساخته شده از ویفر سیلیکون، کاربرد بسیاری دارند. سلول‌های تکی برای فراهم کردن توان لازم دستگاه‌های کوچک‌تر مانند ماشین حساب الکترونیکی به کار می‌روند. آرایه‌های فوتوولتاییک الکتریسیتهٔ بازیافت‌شدنی‌ای را تولید می‌کنند که عمدتاً در موارد عدم وجود سیستم انتقال و توزیع الکتریکی کاربرد دارد.

برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید

mahan بازدید : 20 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (1)



توضیحات:لوژی و آنژلو برادران دوقلو هستند آنها به سبب وضع بدنی خود ناچارند  همیشه با هم باشند و با تضادی که دارند بدنی یگانه را اداره میکنند.نویسنده کتاب دوقلوهای عجیب مارک تواین با چیره دستی تمام آن چنان به شرح احوال آنها پرداخته است که خواننده با شوق زیاد داستان را دنبال می کند و مایل نیست قبل از پایان آن،کتاب را به زمین گذارد.

برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید

mahan بازدید : 24 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)



توضیحات:سهراب سپهری شاعر و نقاش ایرانی بود. او از مهم‌ترین شاعران معاصر ایران است و شعرهایش به زبان‌های بسیاری از جمله انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و ایتالیایی ترجمه شده است.از معروفترین شعرهای وی می توان به: نشانی، صدای پای آب و مسافر را نام برد که شعر صدای پای آب یکی از بلندترین شعرهای نو زبان فارسی است.

برای دانلود مجموعه اشعار سهراب به ادامه مطلب بروید
mahan بازدید : 20 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)



توضيحات:عيسي مسيح يا عيسي ناصري شخصيت مرکزي مسيحيت بزرگترين دين دنياست. در باور مسيحيان عيسي تجسم خدا در جسم انساني و آغازگر جريان مسيحيت است. او در شهر بيت ‌لحم از شهرهاي ايالت ناصره منطقه يهوديه به دنيا آمد. مسلمانان به عيسي به عنوان يک پيامبر باور دارند و برخي از ديگر مذاهب نيز او را شخصيت مهمي در نظر مي‌گيرند. کتاب آماده شده نوشته يوحنا که از حواريون است که شامل سرگذشت کلي عيسي مسيح مي شود و از ابتدا تا انتهاي زندگي او را توضيح مي دهد و همچنین به سوالات بزرگی که در ذهن ماست (درباره عیسی مسیح) پاسخ میدهد.

برای دانلود کتاب سرگذشت عیسی مسیح به ادامه مطلب بروید
mahan بازدید : 19 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)



توضیحات:خسرو و شیرین منظومه‌ای از نظامی گنجوی است که در آن از لحن باربد سخن رفته‌است.نظامی این منظومه را در چهارچوب‌های زندگی خسرو در بزم شیرین، هنگام فرار از مقابل بهرام چوبینه و شب نشینی‌های آن دو با هم و غزل هر یک از کنیزان خسرو و شیرین و گفتگوی آن دو و سرود نکیسا و باربد، بیان می‌دارد.

برای دانلود این داستان زیبا به ادامه مطلب بروید
mahan بازدید : 19 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)



 توضیحات:کلیله و دمنه کتابی پندآمیز است که در آن حکایتهای گوناگون (بیشتر از زبان حیوانات) نقل شده‌است. نام آن از نام دو شغال با نامهای کلیله و دمنه گرفته شده‌است. بخش بزرگی از کتاب اختصاص به داستان این دو شغال دارد.

برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید
mahan بازدید : 20 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)



توضیحات:ام اف سی (MFC) کتابخانه کلاس بنیاد مایکروسافت (Microsoft Foundation Class Library) که به طور مخفف ام اف سی نامیده می‌شود، کتابخانه‌ای است که واسط برنامه‌نویسی نرم‌افزار ویندوز (Windows API) را در کلاس‌های سی++ می‌گنجاند.در این کتابخانه مجموعه ای از کلاس های مختلف تدارک دیده شده است به صورتی که اکثر نیاز های برنامه نویس بدون دسترسی مستقیم به اِی پی آی (API) های ویندوز رفع می شود.

برای دانلود این کتاب به ادامه مطلب بروید
mahan بازدید : 103 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)


توضیحات :
از افلاطون كه آثار جاويدش هميشه صاحبنظران را به خود مشغول داشته است رسالات متعدد به يادگار مانده كه غالباً به صورت گفت و شنود اين فيلسوف شاعرمنش است، افلاطون استاد خود سقراط را مركز گفتگو و قهرمان مباحثه قرار مي دهد.

سقراط در جستجوي حقيقت مي كوشد و ديگران را نيز با شيوه اي كه خاص اوست به اين راه مي كشد.

این کتاب مجموعه از پنج رساله از افلاطون متفکر بزرگ یونان به نام های شجاعت , دوستی , ایون , پروتاغوراس , مهمانی , است.

دانلود این کتاب در ادامه مطلب

mahan بازدید : 22 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)



توضیحات:کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید نوشته مهرداد جاویدی و شهرام رامشت ، با ارائه توضیحات کامل به همراه تصاویر مربوطه ، به شما برنامه نویسی اندروید را از صفر آموزش میدهد.نرم افزارهای جانبی اندرویدی با استفاده از زبان جاوا نوشته می‌شوند و برای ارتباط با لایه‌های زیرین سیستم عامل می‌توانند از کتابخانه‌های جاوایی اندروید استفاده کنند.برای برنامه نویسی اندروید،فقط نیاز به یک کامپیوتر دارید که برنامه SDK و یک ایمولاتور موبایل را بر روی آن نصب کنید و کار را شروع کنید.

mahan بازدید : 24 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (1)



توضیحات:در کتاب "آیا می دانید؟" شما با بیش از 1000 دانستی جالب و مختلف دنیا آشنا خواهید شد. این کتاب به شما کمک می کند که اطلاعات عمومی خود را در سطح مطلوبی بالا ببرید.

شما میتوانید این کتاب مفید را در ادامه مطلب دانلود کنید
mahan بازدید : 21 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)



توضیحات:تبلت (tablet) یک رایانهٔ قابل حمل می‌باشد که از یک تلفن همراه یا دستیار دیجیتال شخصی بزرگتر است و دارای یک صفحه لمسی است. هدف اصلی تبلت انجام امور با استفاده از تماس صفحه نمایش به جای استفاده از صفحه‌کلید فیزیکی است.
در کتاب حاضر شما بیشتر با تبلت ها و مزیت های آن آشنا خواهید شد.
mahan بازدید : 20 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)


\"دانلودتوضیحات:شاید شما جز کسانی باشید که می خواهند بدون اینکه پولی پرداخت کنند صاحب وب سایت شوند. در کتاب حاضر سعی شده بهترین و کامل ترین روش های راه اندازی یک وب سایت رایگان آموزش داده شود.

mahan بازدید : 110 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)



دانلود رمان یک شب آرامش | gord Afarid کاربر نودهشتیاتوضیحات:کتاب اموزش کامل وجامع html که توسط مهندس حمید ریاضی نوشته شده است یکی از بهترین کتابهای موجود در زمینه ی html است.
این کتاب شما را با نمادها و تمامی جزئیات html اشنا می کند.
برای دانلود این کتاب از کتاب ما به ادامه ی مطلب رجوع کنید.
mahan بازدید : 22 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)


دانلود رمان یک شب آرامش | gord Afarid کاربر نودهشتیاتوضیحات:اینبار با یک کتاب کاملا جدید و با ارزش در خدمت شما عزیزان هستیم. کتاب اموزش کامل HTML که توسط آقای عبدالصمد کرامت فر ترجمه شده بطور کامل شما را با زبان نشانه گذاری فرامتن HyperText Markup Language یا به اصطلاح HTML آشنا می کند. اگر به دنبال کتابی کامل و بروز در زمینه زبان HTML هستید ایننیازهای شما را پاسخ می دهد.
برای دانلود این کتاب از (کتاب ما)  به ادامه مطلب بروید.

mahan بازدید : 17 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)



دانلود رمان یک شب آرامش | gord Afarid کاربر نودهشتیاتوضیحات:در این روزها آستان مقدس امام رضا (ع)،کانون توجه دلهای مشتاق اهل بیت عصمت و طهارت است و هر لحظه در این کانون بر روح و روان آدمی،تجربیات معنوی ارزشمندی را نصیب می کند که غالباً وصف نشدنی است.
ضامن آهو کتابی ارزشمندی درباره امام رضا (ع) می باشد که با توجه به سالروز شهادت ایشان برای شما عزیزان آماده کرده ایم.
نکته:برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید و به صورت رایگان ان را دریافت کنید.
mahan بازدید : 27 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)


دانلود رمان یک شب آرامش | gord Afarid کاربر نودهشتیاتوضیحات:نرم افزار قدرتمند ماشین مجازی، طراحی شده برای توسعه دهندگان نرم افزارها و مدیران سیستم و كسانی است كه می خواهند در ساختار نرم افزاری شان تغییرات اساسی بدهند، نرم افزار تست كنند و خلاصه هر كاری كه فكرش را بكنید.
در کتاب حاضر شما بیشتر با این نرم افزار مفید آشنا خواهید شد.
نکته:برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید و به صورت رایگان ان را دریافت کنید.

mahan بازدید : 120 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)


دانلود رمان یک شب آرامش | gord Afarid کاربر نودهشتیارمان خانه کج یکی از بهترین کتاب های نویسنده نامدار انگلیسی آگاتاکریستی می باشد.
این کتاب یکی از آثار ویژه و مورد علافه نویسنده است بطوری که همیشه نویسنده درباره خانه کج میگفت این کتاب یکی از بهترین کارهای من است. خانه کج واقعاً اثری دلپذیر است. خواننده وقتی کتاب را میخواند اصولاً پی می برد که این کتاب با تمام آثاری که مطالعه کرده فرق می کند.
نکته:برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید و به صورت رایگان ان را دریافت کنید.

mahan بازدید : 24 شنبه 28 دی 1392 نظرات (1)



دانلود رمان یک شب آرامش | gord Afarid کاربر نودهشتیاتوضیحات:امروزه کامپیوتر در تمام کارهای روزمره انسان نقش بازی می کند یکی از مهمترین نقش هایی که یک کامپیوتر در حال حاضر دارد استفاده ی آن در اتومبیل می باشد.
در کتاب حاضر با کامپيوترهای يک خودرو و بطور کل تاثيرات که بر روی یک اتومبیل خواهد گذاشت آشنا خواهید شد.
نکته:برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید و به صورت رایگان ان را دریافت کنید.
mahan بازدید : 24 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)



دانلود رمان یک شب آرامش | gord Afarid کاربر نودهشتیاصمد بهرنگی، معروف به بهرنگ، داستان‌نویس، محقق، مترجم، و شاعر ایرانی بود. معروف‌ترین اثر او داستان ماهی سیاه کوچولو است.
صمد بهرنگی در ۱۳۳۹ اولین داستان منتشر شده‌اش به نام عادت را نوشت. که با تلخون در ۱۳۴۰، بی‌نام در ۱۳۴۲، و داستان‌های دیگر ادامه یافت.
نکته:برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید و به صورت رایگان ان را دریافت کنید.

mahan بازدید : 26 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)


دانلود رمان یک شب آرامش | gord Afarid کاربر نودهشتیاداستان، بازآفرینش رویدادها و حوادثِ به ظاهر واقعی است، داستان واگویی و تکرار واقعیت نیست. داستان فراورده‌ای است تخیلی که در جهان خود واقعی نمایانده می‌شود.داستان یا قصه به نثری گفته می‌شود که روایتی تخیلی در آن نقل شود.
در کتاب حاضر صد داستان عبرت آموز گردآوری شده است.
نکته:برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید و به صورت رایگان ان را دریافت کنید.

mahan بازدید : 21 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)


دانلود رمان یک شب آرامش | gord Afarid کاربر نودهشتیاتوضیحات : اریل بالرین زیبا و معروف خودکشی می‌کند. و خواهر” کوچکترش “جنی” که کاملا شبیه او است احساس گناه می‌کند چون وقتی اریل به وی احتیاج داشت به سراغش نرفت. او همیشه حسادتی پنهانی نسبت به اریل داشت زیرا همه فقط به اریل توجه می‌کردند. حال جنی با “براندون” در مراسم عزاداری خواهرش آشنا شده و با او ازدواج کرده است. مردی که هیچ علاقه‌ای به باله ندارد و جنی را دوست دارد. و حالا او می‌تواند بدون هیچ سایه‌ای از خواهرش زندگی کند. او به کوهستان لورل می‌رود و در آنجا متوجه مرگ مشکوک “فلوریس” می‌شود که گویا اریل در این ماجرا مقصر بوده، سپس حقایق تلخی برایش آشکار می‌شود و جانش نیز به خطر می‌افتد.برای “ دانلود رمان گاوسنگی”به ادامه مطلب بروید.

mahan بازدید : 15 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)


دانلود رمان یک شب آرامش | gord Afarid کاربر نودهشتیاتوضیحات: سید مهدی شجاعی متولد شهریور ۱۳۳۹ در تهران، داستان‌نویس و روزنامه‌نگار ایرانی است.شجاعی سردبیر و مدیر مسوول ماهنامهٔ نیستان بود. داستان کوتاهی که با عنوان «پارک دانشجو» در شمارهٔ ۱۲ مجلهٔ نیستان به چاپ رساند، مشکلات قانونی‌ای برای او و مجله‌اش به وجود آورد که منجر به انصراف وی از ادامه چاپ مجله شد.برای دانلود رمان دموکراسی یا دموقراضه ادامه مطلب بروید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 162
  • بازدید کلی : 3,293