loading...
کتابخانه مجازی
mahan بازدید : 19 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)



منظومه ای که اینبار برای کاربران و علاقه مندان به شعر و ادب پارسی آماده شده است اقباسی است از داستان پرآوازه رستم و سهراب ابوالقاسم فردوسی. در این کتاب شاعر تا حد معینی تلاش کرده است تا داستان را در شکل و مضمون نو کند. ارزیابی موقعیت وی برعهده خواننده گرامی است.

برای دانلود این کتاب داستان زیبا به ادامه مطلب بروید


mahan بازدید : 20 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (1)



توضیحات:لوژی و آنژلو برادران دوقلو هستند آنها به سبب وضع بدنی خود ناچارند  همیشه با هم باشند و با تضادی که دارند بدنی یگانه را اداره میکنند.نویسنده کتاب دوقلوهای عجیب مارک تواین با چیره دستی تمام آن چنان به شرح احوال آنها پرداخته است که خواننده با شوق زیاد داستان را دنبال می کند و مایل نیست قبل از پایان آن،کتاب را به زمین گذارد.

برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید

mahan بازدید : 19 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)



توضیحات:خسرو و شیرین منظومه‌ای از نظامی گنجوی است که در آن از لحن باربد سخن رفته‌است.نظامی این منظومه را در چهارچوب‌های زندگی خسرو در بزم شیرین، هنگام فرار از مقابل بهرام چوبینه و شب نشینی‌های آن دو با هم و غزل هر یک از کنیزان خسرو و شیرین و گفتگوی آن دو و سرود نکیسا و باربد، بیان می‌دارد.

برای دانلود این داستان زیبا به ادامه مطلب بروید
mahan بازدید : 19 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)



 توضیحات:کلیله و دمنه کتابی پندآمیز است که در آن حکایتهای گوناگون (بیشتر از زبان حیوانات) نقل شده‌است. نام آن از نام دو شغال با نامهای کلیله و دمنه گرفته شده‌است. بخش بزرگی از کتاب اختصاص به داستان این دو شغال دارد.

برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید
mahan بازدید : 17 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)



دانلود رمان یک شب آرامش | gord Afarid کاربر نودهشتیاتوضیحات:در این روزها آستان مقدس امام رضا (ع)،کانون توجه دلهای مشتاق اهل بیت عصمت و طهارت است و هر لحظه در این کانون بر روح و روان آدمی،تجربیات معنوی ارزشمندی را نصیب می کند که غالباً وصف نشدنی است.
ضامن آهو کتابی ارزشمندی درباره امام رضا (ع) می باشد که با توجه به سالروز شهادت ایشان برای شما عزیزان آماده کرده ایم.
نکته:برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید و به صورت رایگان ان را دریافت کنید.
mahan بازدید : 120 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)


دانلود رمان یک شب آرامش | gord Afarid کاربر نودهشتیارمان خانه کج یکی از بهترین کتاب های نویسنده نامدار انگلیسی آگاتاکریستی می باشد.
این کتاب یکی از آثار ویژه و مورد علافه نویسنده است بطوری که همیشه نویسنده درباره خانه کج میگفت این کتاب یکی از بهترین کارهای من است. خانه کج واقعاً اثری دلپذیر است. خواننده وقتی کتاب را میخواند اصولاً پی می برد که این کتاب با تمام آثاری که مطالعه کرده فرق می کند.
نکته:برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید و به صورت رایگان ان را دریافت کنید.

mahan بازدید : 24 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)



دانلود رمان یک شب آرامش | gord Afarid کاربر نودهشتیاصمد بهرنگی، معروف به بهرنگ، داستان‌نویس، محقق، مترجم، و شاعر ایرانی بود. معروف‌ترین اثر او داستان ماهی سیاه کوچولو است.
صمد بهرنگی در ۱۳۳۹ اولین داستان منتشر شده‌اش به نام عادت را نوشت. که با تلخون در ۱۳۴۰، بی‌نام در ۱۳۴۲، و داستان‌های دیگر ادامه یافت.
نکته:برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید و به صورت رایگان ان را دریافت کنید.

mahan بازدید : 26 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)


دانلود رمان یک شب آرامش | gord Afarid کاربر نودهشتیاداستان، بازآفرینش رویدادها و حوادثِ به ظاهر واقعی است، داستان واگویی و تکرار واقعیت نیست. داستان فراورده‌ای است تخیلی که در جهان خود واقعی نمایانده می‌شود.داستان یا قصه به نثری گفته می‌شود که روایتی تخیلی در آن نقل شود.
در کتاب حاضر صد داستان عبرت آموز گردآوری شده است.
نکته:برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید و به صورت رایگان ان را دریافت کنید.

mahan بازدید : 21 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)


دانلود رمان یک شب آرامش | gord Afarid کاربر نودهشتیاتوضیحات : اریل بالرین زیبا و معروف خودکشی می‌کند. و خواهر” کوچکترش “جنی” که کاملا شبیه او است احساس گناه می‌کند چون وقتی اریل به وی احتیاج داشت به سراغش نرفت. او همیشه حسادتی پنهانی نسبت به اریل داشت زیرا همه فقط به اریل توجه می‌کردند. حال جنی با “براندون” در مراسم عزاداری خواهرش آشنا شده و با او ازدواج کرده است. مردی که هیچ علاقه‌ای به باله ندارد و جنی را دوست دارد. و حالا او می‌تواند بدون هیچ سایه‌ای از خواهرش زندگی کند. او به کوهستان لورل می‌رود و در آنجا متوجه مرگ مشکوک “فلوریس” می‌شود که گویا اریل در این ماجرا مقصر بوده، سپس حقایق تلخی برایش آشکار می‌شود و جانش نیز به خطر می‌افتد.برای “ دانلود رمان گاوسنگی”به ادامه مطلب بروید.

mahan بازدید : 15 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)


دانلود رمان یک شب آرامش | gord Afarid کاربر نودهشتیاتوضیحات: سید مهدی شجاعی متولد شهریور ۱۳۳۹ در تهران، داستان‌نویس و روزنامه‌نگار ایرانی است.شجاعی سردبیر و مدیر مسوول ماهنامهٔ نیستان بود. داستان کوتاهی که با عنوان «پارک دانشجو» در شمارهٔ ۱۲ مجلهٔ نیستان به چاپ رساند، مشکلات قانونی‌ای برای او و مجله‌اش به وجود آورد که منجر به انصراف وی از ادامه چاپ مجله شد.برای دانلود رمان دموکراسی یا دموقراضه ادامه مطلب بروید.

mahan بازدید : 24 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)


دانلود رمان یک شب آرامش | gord Afarid کاربر نودهشتیاتوضیحات:بر اساس شخصیت ها و دنیای جی کی رولینگ، این کتاب داستان پسر هری پاتر جیمز، و در سال اول خود را در مدرسه هاگوارتز سحر و جادوگری می گوید.
نکته:این کتابه زیبا به زبان انگلیسی است وبرای کسانی که زبانشون خوبه پیشنهاد میشه.

mahan بازدید : 29 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)



دانلود رمان یک شب آرامش | gord Afarid کاربر نودهشتیاتوضیحات:یوستین گردر نویسنده ی مشهور نروژی و خالق آثار جاودانه ای چون راز فال ورق و دنیای سوفی در رشته های الهیات ، ادبیات و فلسفه به تحصیل پرداخته است. تخصص او ساده کردن فلسفه و تشریح آراء حکما و فیلسوفان بزرگ تاریخ بشر است.
زندگی کوتاه است ترجمه نامه ای است که گردر ادعا میکند زمانیکه برای شرکت در نمایشگاهی در آرژانتین اقامت داشته، از فروشگاهی که کتابهای عتیقه میفروخته، خریده و نامه را زنی به نام فلوریا خطاب به آگوستین قدیس اسقف هیپو نوشته است. فلوریا، معشوقه چندین ساله آگوستین قدیس بود. اگوستین، پس از تصمیمش به ترک دنیا و تعمید یافتن، فلوریا را هم که نشانه ای از عشق شهوانی یا کجراهه زندگی بود ترک میکند.
این کتاب زیبا رو حتما دانلود کنید خیلی قشنگه.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 65
  • بازدید سال : 187
  • بازدید کلی : 3,318