loading...
کتابخانه مجازی
mahan بازدید : 21 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)




توضیحات : این کتاب ترجمه اثری است با نام Evil under the sun نوشته خانم” آگاتا کریستی “بانوی سرشناس و پیشگام ادبیات پلیسی جهان و خالق شخصیت های داستانی ” هرکول پوارو ” و “خانم مارپل ” که نویسنده آن را در سال های ۱۹۴۰ و ۱۹۴۱ نوشته و در همان زمان نیز منتشرشده است . ترجمه فارسی از روی چاپ چهاردهم کتاب به زبان انگلیسی که در سال ۱۹۷۲ منتشر شده صورت گرفته است.

برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید

mahan بازدید : 19 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)


توضیحات : محمود اعتمادزاده (م.ا. به‌آذین) فعال سیاسی، نویسنده و مترجم نامدار معاصر ایرانی بود. شهرت وی از زمان ریاست کانون نویسندگان آغاز شد. به‌آذین فعالیتهای ادبی خود را از سال ۱۳۲۰، دورانی که قهرمان مجروح دوران جنگ بود، با انتشار داستان‌های کوتاه خود آغاز کرد. نوشته‌ها و داستان‌های کوتاه بیشتری در طول سالیان پسین به رشته تحریر درآورد و با ترجمه آثار بالزاک و شولوخوف و نگارش خاطرات و تجربیاتش از زندان‌های دهه ۱۳۵۰، به حیات ادبی خود ادامه داد.

برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید

mahan بازدید : 23 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)



توضیحات : سلول خورشیدی  یک قطعه الکترونیکی حالت جامد است که انرژی نور خورشید را مستقیما توسط اثر فوتوولتاییک  به الکتریسیته تبدیل می کند. سلول خورشیدی ساخته شده از ویفر سیلیکون، کاربرد بسیاری دارند. سلول‌های تکی برای فراهم کردن توان لازم دستگاه‌های کوچک‌تر مانند ماشین حساب الکترونیکی به کار می‌روند. آرایه‌های فوتوولتاییک الکتریسیتهٔ بازیافت‌شدنی‌ای را تولید می‌کنند که عمدتاً در موارد عدم وجود سیستم انتقال و توزیع الکتریکی کاربرد دارد.

برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید

mahan بازدید : 20 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (1)



توضیحات:لوژی و آنژلو برادران دوقلو هستند آنها به سبب وضع بدنی خود ناچارند  همیشه با هم باشند و با تضادی که دارند بدنی یگانه را اداره میکنند.نویسنده کتاب دوقلوهای عجیب مارک تواین با چیره دستی تمام آن چنان به شرح احوال آنها پرداخته است که خواننده با شوق زیاد داستان را دنبال می کند و مایل نیست قبل از پایان آن،کتاب را به زمین گذارد.

برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید

mahan بازدید : 24 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)



توضیحات:سهراب سپهری شاعر و نقاش ایرانی بود. او از مهم‌ترین شاعران معاصر ایران است و شعرهایش به زبان‌های بسیاری از جمله انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و ایتالیایی ترجمه شده است.از معروفترین شعرهای وی می توان به: نشانی، صدای پای آب و مسافر را نام برد که شعر صدای پای آب یکی از بلندترین شعرهای نو زبان فارسی است.

برای دانلود مجموعه اشعار سهراب به ادامه مطلب بروید
mahan بازدید : 20 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)



توضيحات:عيسي مسيح يا عيسي ناصري شخصيت مرکزي مسيحيت بزرگترين دين دنياست. در باور مسيحيان عيسي تجسم خدا در جسم انساني و آغازگر جريان مسيحيت است. او در شهر بيت ‌لحم از شهرهاي ايالت ناصره منطقه يهوديه به دنيا آمد. مسلمانان به عيسي به عنوان يک پيامبر باور دارند و برخي از ديگر مذاهب نيز او را شخصيت مهمي در نظر مي‌گيرند. کتاب آماده شده نوشته يوحنا که از حواريون است که شامل سرگذشت کلي عيسي مسيح مي شود و از ابتدا تا انتهاي زندگي او را توضيح مي دهد و همچنین به سوالات بزرگی که در ذهن ماست (درباره عیسی مسیح) پاسخ میدهد.

برای دانلود کتاب سرگذشت عیسی مسیح به ادامه مطلب بروید
mahan بازدید : 19 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)



توضیحات:خسرو و شیرین منظومه‌ای از نظامی گنجوی است که در آن از لحن باربد سخن رفته‌است.نظامی این منظومه را در چهارچوب‌های زندگی خسرو در بزم شیرین، هنگام فرار از مقابل بهرام چوبینه و شب نشینی‌های آن دو با هم و غزل هر یک از کنیزان خسرو و شیرین و گفتگوی آن دو و سرود نکیسا و باربد، بیان می‌دارد.

برای دانلود این داستان زیبا به ادامه مطلب بروید
mahan بازدید : 19 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)



 توضیحات:کلیله و دمنه کتابی پندآمیز است که در آن حکایتهای گوناگون (بیشتر از زبان حیوانات) نقل شده‌است. نام آن از نام دو شغال با نامهای کلیله و دمنه گرفته شده‌است. بخش بزرگی از کتاب اختصاص به داستان این دو شغال دارد.

برای دانلود این کتاب زیبا به ادامه مطلب بروید

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 145
  • بازدید کلی : 3,276